Jau pora mėnesiu vairuoju, pilnas pavadinimas: Honda Accord 2.4L 2006 gen7 Facelift Executive CL9 automatas, juodas sedanas. Esu labai patenkintas šiuo automobiliu. Nuo 2006 metų buvo gaminamas atnaujintas, taip vadinamas, Facelift’intas modelis. Be grotelių, žibintų, navigacijos, sėdynių (keleivio tapo elektra valdoma), veidrodėlių ir t.t. atnaujinimų buvo ir bluetooth įdiegimas. Bėda tame, kad jis skirtas tik kalbėjimui telefonu, o tam aš turiu ir esu labai patenkintas Jabra Cruiser2 (jau nebegaminamas). Bet šiais technologijų ir interneto laikais būtų visai smagu groti muziką tiesiai iš telefono atminties, spotify, youtube ar panašiai, kaip beje galima daryti automobiliuose pagamintuose per pastaruosius, turbūt, penkis metus. USB/SD interfeiso pas Accord’ą taip pat nėra.
Pasigooglinus radau bent keleta “priedelių” kurių pagalba buvo galima prie gamyklinės magnetolos pajungti išorinį šaltinį. Apsistojau ties Yatour. Paieškojęs radau, kad šiuos ir panašius daigtus pardavinėja http://www.audiomedia.lt. Pagalvojau, kad bus ir greičiau ir jei netyčia kas nutiktu su garantija bus paprasčiau, jei pirksiu iš lietuviško puslapio, tuo labiau, kad kaina daugiau mažiau panaši.
Pas mane yra sumontuota Premium Sound System su 6 disku keitikliu ir navigacija. Bet jei neklystu šis mano užsakytas priedelis tinka magnetolai ir su paprasta audio sistema (be navigacijos). Jei kas pirksit pasidomėkit, neesu garantuotas.
Video kurie padėjo salono/panelės ardymo klausimu:
USB Audio car kit install for Android/Iphone – Honda Accord
How to Remove Radio / CD Changer from 2007 Honda Accord for Repair
Honda accord VII navi instalacja zmieniarki yatour
Yatour YT-M06 Honda Accord 04′ PSS + Navi
Įrankiai reikalingi visam darbui:
Lopetėlė (foto žemiau nuotraukose) salono plastmasėm “atkabinti”. Net nepradėkit darbo jei tokios neturit.
Kryžminis atsuktuvas
10mm galvutė. Kilpinis raktas čia netiks, nebus priėjimo
Viską pradedam ardyti nuo apačios, nuo pavarų svirties. Ir einam po vieną detalę į viršų. Pati magnetola (jei su navigacija kaip pas mane) pritvirtinta trim varžtais viršuje, dviem apačioje giliai ir dviem apačioje, priekyje iškarto už vėjelio valdymo mygtukų. Pastarųjų varžtu galvutės žiūri į variklio pusę.
Išimam magnetolą, nugaroje randame baltą jungti (laidas tiks tik į ją), sujungiam visus laidus, įjungiam degimą ir išbandom ar viskas veikia. Surenkam atgal ir nepamirštam visko prisukti!!! Nes vėl lupti tas plastmases bent man tai labai skaudu, o tai daryt teko, nes ne viską prisukau iš pirmo karto 🙂
Atsargiai reikia elgtis su DVD (navigacijos) grotuvu, jo šonuose yra laikikliai su aštrokais kraštais kurie braižo plastiką. Aš truputi pabraižiau ten kur nereikia 🙁
Kad nereiktų jungti degimo norint pastumti svirtį (automato), vienoje nuotraukoje pažymėjau, virš P raidės, kairiau yra kamštukas, kurį išėmus su atsuktuvu, rakteliu nuspaudus ten esančia svirtelę, pavaras galima perjungti ir neįjungus degimo. O kaip visi laidai atjunginėti, tai gal taip ir saugiau.
Taip pat atjungiau gamyklinį Bluetooth modulį, nes jis labai mėgsta sugesti ir to pasekoje labai iškraudinėja akumuliatorių. Jis yra po viršutiniu dangteliu virš magnetolos. Juoda dėžutė su rožiniu lipduku. Nuotraukos žemiau. Taip pat kažkiek matosi ir nuotraukose viršuje.